رویدادها آرشیو خبر ها
احتمال انتقال الساندرو دل پیرو به یک باشگاه تایلندی

احتمال انتقال الساندرو دل پیرو به یک باشگاه تایلندی

الساندرو دل پیروی محبوب پس از 19 سال ِ موفق و پر افتخار در یوونتوس ، از این تیم جدا شد و به تیمی از استالیا به نام ِ سیدنی رفت . تیمی که شاید برای نام ِ بزرگ دل پیرو بسیار کوچـک باشد اما در پیش از این خود ِ اله ، از بودن در این تیم ابراز رضایت کرده .

اما اکنون از تیم های دیگری صحبت می شود و گفته می شود که ممکن است دل پیرو از استرالیا خارج شود .

در همین ارتباط مدیر باشگاه تایلندی TPL در روز سه شنبه گفت :

" ما نامه ای به دل پیرو فرستادیم تا از او بپرسیم که شرایطش چگونه است ، تا اگر مایل به بازی برای ماست ، حقوق درخواستی و جزئیات آن را برای ما بفرستد. ما دو روز پیش این نامه را فرستادیم و دل پیرو به ما پاسخ داد که به چند روز برای فکر کردن درباره آن احتیاج دارد. من فکر می کنم احتمال پیوستن او به ما 60 درصد است "
با این حال پس از عملکرد درخشان کاپیتان سابق باشگاه یوونتوس ، مدیران تیم سیدنی امیدوارند که دل پیرو یک فصل دیگر با آنها بماند. او در سال های 2012 - 2013 چهارده گل در لیگ استرالیا به ثمر رسانده است. مدیر باشگاه سیدنی اف سی گفت :

" ما در زمان درست در مورد آینده دل پیرو گفت و گو خواهیم کرد. پیشنهاد هایی که به او می رسد به برادرش و مدیربرنامه هایش مربوط است ، اما این مسائل همیشه اطراف باریکنانی به بزرگی او وجود داشته است "

ورود دل پیرو به تیم ناشناخته TPL باعث دگرگونی اساسی در فوتبال تایلند خواهد شد . سابق بر این رابی فولر بازیکن سابق لیورپول نیز در سال 2011 به تیم مانگ تانگ یونایتد در این لیگ پیوسته است . در هفته های اخیر نیز مهاجم سابق آرسنال ، جی سیمپسون و مهاجم QPR جیم باتروید نیز به تیم های قدرتمند این لیگ پیوسته اند.

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: